تفاوت گارانتی و وارانتی چیست
تفاوت گارانتی و وارانتی همیشه به عنوان چالشی برای افراد مختلف مطرح بوده است در این مطلب تفاوت های این دو را به همراه مثال توسط مهندس پیام خرازیان تشریح شده است. ادامه مطلب
مقالات مدیریتی و مهندسی صنایع
تفاوت گارانتی و وارانتی همیشه به عنوان چالشی برای افراد مختلف مطرح بوده است در این مطلب تفاوت های این دو را به همراه مثال توسط مهندس پیام خرازیان تشریح شده است. ادامه مطلب
مشاور مدیریت در رشد و توسعه سازمان و دستیابی به اهداف سازمانی نقش مهمی ایفا مینماید در ادامه مهمترین نقش مشاور مدیریت بر اساس تجارب مهندس پیام خرازیان تشریح شده است. ادامه مطلب
PPM یک معیار استاندارد است که در صنایع مختلف از جمله صنعت خودرو بکار گرفته میشود در ادامه مزایا، نحوه محاسبه و کاربردهای این شاخص توسط مهندس پیام خرازیان ارائه شده است. ادامه مطلب
ارزیابی ممیز بر اساس شاخصهای برداشتی و عملکردی و ارائه بازخوردها به ممیزین به بهبود عملکرد ممیزین کمک مینماید در این مطلب دلایل ارزیابی و شاخصهای متداول برای ارزیابی توسط مهندس پیام خرازیان تشریح شده است. ادامه مطلب
تیم چند تخصصی CFT با حضور اعضایی از واحدهای مختلف سازمان و سایر ذینفعان به دستیابی به اهداف سازمانی کمک چشمگیری مینماید مهارتها و وظایف ایت تیم در ادامه آمده است. ادامه مطلب
ارزیابی اظهارنامه تعالی سازمانی یکی از اساسی ترین فعالیتهای ارزیابان در ارزیابی مستقل یا ارزیابی به روش شبیه سازی جایزه تعالی سازمانی است در این مطلب بر اساس تجارب مهندس پیام خرازیان قدمهای ارزیابی اظهارنامه تعالی سازمانی تشریح شده است ادامه مطلب
مدل کیفیت جهان اسلام سیستم خودارزیابی است که موجب پیشرفت و بهسازی کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی در جهان اسلام میگردد.
مفاهیم بنیادین و معیارهای این مدل به صورت مختصر در این مطلب اشاره شده است. ادامه مطلب
تسهیلگر تعالی سازمانی فردی است که بر مدل تعالی سازمانی تسلط دارد و به درک بهتر اعضای کارگروههای تعالی از معیارهای تعالی و منطق رادار برای خودارزیابی و تدوین اظهارنامه کمک مینماید در ادامه نقش وظایف تسهیلگر EFQM تشریح شده است ادامه مطلب
پیام خرازیان با 24 سال سابقه به افراد و سازمانها در حوزه مدیریت و بهرهوری بر اساس مدلها و استانداردهای بینالمللی کمک مینماید.
تلفن : 02188090139
کانال تلگرام: https://telegram.me/isoexpert