ما در دوران مشتری مداری زندگی میکنیم به همین دلیل امروزه حفظ مشتریان برای موفقیت رستوران شما بسیار مهم است.یک تحقیق نشان میدهد که حداقل 3/1 از درآمد شما در رستوران از طریق مشتریان تکراری ایجاد میشود.
یک مطالعه دیگر از دانشگاه هاروارد نشان میدهد اگر شما مراجعهکنندگان تکراریتان را 5 درصد افزایش دهید ،این پتانسیل وجود دارد که سود شما بین 25 تا 125 درصد افزایش یابد.
مشتریان همیشگی برای پیشرفت کسبوکار شما بسیار مهم هستند. مدیران و کارکنان برای حفظ و افزایش تعداد این نوع مشتریان باید تلاش کنند.علاوه بر این نوع مشتریان را میتوان بهعنوان سفیر برند تجاری کسبوکار شما بهحساب آورد.اکنون با دانستن این موضوع که این مشتریان چقدر برای کسبوکار شما مهم هستند به بررسی دلایل مراجعه نکردن مجدد مشتریان به رشتوران شما می پردازیم. ادامه مطلب