افزایش وفاداری مشتری

5 راه ارزان برای افزایش وفاداری مشتری رستوران

وفاداری مشتری بستگی به ارتباطات مؤثر و معنی‌داری دارد.امروزه حفظ مشتری یکی از اصول کسب‌وکار موفق است.البته ایجاد برنامه‌های وفاداری مشتری گاهی با هزینه و زمانی زیادی ایجاد می‌شود اما در ادامه از پنج راهنمایی برای افزایش وفاداری مشتری رستو.ران با بودجه کم را به شما معرفی می‌کنیم . ادامه مطلب

وفاداری مشتریان رستوران

وفاداری مشتری در رستوران

صنعت رستوران دارای نرخ شکست بسیار بالایی است؛ زیرا این حوزه به‌شدت رقابتی است و حفظ مشتریان دشوار است. بر اساس گزارش‌های مربوط به داده‌های اخیر در این صنعت، در حدود 59 درصد از کل شرکت‌ها در سه سال اول شکست می‌خوردند(bussines.com).
رستوران‌ها تنها با برقراری ارتباط قوی با مشتریان خود می‌توانند رشد کنند. ایجاد وفاداری مشتری کار دشوار و قابل تعاملی است که در مقاله وفاداری مشتری در رستوران برخی از نکاتی که در وفاداری مشتری در رستوران‌ تأثیرگذار است را بیان می‌کنیم. ادامه مطلب

رستوران موفق

رستوران موفق مکس برگر

رستوران مکس برگر با رویکرد نوآورانه به یکی از رستوران‌های موفق تبدیل‌شده و به‌سرعت قلمرو جغرافیایی خود را افزایش می‌دهد. در این مطلب ، روش کار مکس برگر و نحوه بدیل شدن وی به یک رستوران موفق آمده است. ادامه مطلب

رستوران مک دونالد

ارزیابی کیفیت خدمات رستوران مک دونالد

ارزیابی کیفیت خدمات مک دونالد به جهت افزایش رضایتمندی مشتریان ،در سال 1996 بر اساس مدل سروکوال انجام‌شده است.در این مطلب خلاصه نتایج ارزیابی کیفیت خدمات رستوران مک دونالد توسط تیم پیام خرازیان جمع‌آوری‌شده است ادامه مطلب

مراجعه نکردن مشتری

دلایل مراجعه نکردن مجدد مشتریان به رستوران شما

ما در دوران مشتری مداری زندگی می‌کنیم به همین دلیل امروزه حفظ مشتریان برای موفقیت رستوران شما بسیار مهم است.یک تحقیق نشان می‌دهد که حداقل 3/1 از درآمد شما در رستوران از طریق مشتریان تکراری ایجاد می‌شود.

یک مطالعه دیگر از دانشگاه هاروارد نشان می‌دهد اگر شما مراجعه‌کنندگان تکراری‌تان را 5 درصد افزایش دهید ،این پتانسیل وجود دارد که سود شما بین 25 تا 125 درصد افزایش یابد.

مشتریان همیشگی برای پیشرفت کسب‌وکار شما بسیار مهم هستند. مدیران و کارکنان برای حفظ و افزایش تعداد این نوع مشتریان باید تلاش کنند.علاوه بر این نوع مشتریان را می‌توان به‌عنوان سفیر برند تجاری کسب‌وکار شما به‌حساب آورد.اکنون با دانستن این موضوع که این مشتریان چقدر برای کسب‌وکار شما مهم هستند به بررسی دلایل مراجعه نکردن مجدد مشتریان به رشتوران شما می پردازیم. ادامه مطلب