وفاداری مشتری در رستوران
صنعت رستوران دارای نرخ شکست بسیار بالایی است؛ زیرا این حوزه بهشدت رقابتی است و حفظ مشتریان دشوار است. بر اساس گزارشهای مربوط به دادههای اخیر در این صنعت، در حدود 59 درصد از کل شرکتها در سه سال اول شکست میخوردند(bussines.com).
رستورانها تنها با برقراری ارتباط قوی با مشتریان خود میتوانند رشد کنند. ایجاد وفاداری مشتری کار دشوار و قابل تعاملی است که در مقاله وفاداری مشتری در رستوران برخی از نکاتی که در وفاداری مشتری در رستوران تأثیرگذار است را بیان میکنیم.
وفاداری مشتری در رستوران
بازدید منفی آنلاین
سایتهای آنلاین مانند Yelp و Google Places یک شمشیر دوطرفه برای صاحبان رستورانها هستند. بررسیهای مثبت میتواند بسیاری از کسبوکار را. موفق و متأسفانه، بازدیدهای منفی میتواند رستوران شما را خراب کند. این بازدیدها میتوانند تجربیات مشتریان خود را بهطور متفاوتی تحت تأثیر قرار دهند،بهطوریکه شهرت و وجه شما را آسیب میرساند.
ایجاد ارتباط قدرتمند با مشتریان
موفقیت در صنعت رستوران بستگی به روابط عالی شما با مشتریان دارد. این روابط بهصورت تصادف ساخته نشده است. شما باید بهطور فعال آن را پرورش دهید.
ایجاد رسانههای اجتماعی با رویکرد گفتگوی دوطرفه
بزرگترین اشتباه رستورانهای در بازاریابی شبکههای اجتماعی ، این است آن ر ا فقط بهعنوان یک پلت فرم تبلیغاتی در نظرمی گیرند درحالیکه هرگز به مشتریانی که پست میگذارند پاسخ نمیدهند. رسانههای اجتماعی باید یک گفتگوی دوطرفه باشند .همیشه در عرض 24 ساعت به مشتریان پاسخ دهید. اطمینان حاصل کنید که پاسخهای شما محترمانه و درست است.
یکپارچگی مدیریت دادهها
مطالعات نشان داده که بسیاری از رستورانها از اطلاعات مشتریان خود استفاده نمیکنند. و سیستمهای چندگانه برای هر نوع مجموعه داده استفاده میکنند و هیچکدام از این سیستمها با یکدیگر ارتباط ندارند.
بهعنوانمثال، بر اساس گزارش، اگر یک رستوران از یک سیستم جداگانه برای رزروهای خود استفاده کند، از سیستم دیگر برای POS و پسازآن یک وبسایت جداگانه برای اطلاعات پاداشها بهر ه میبرد این درحالیکه است که ،اطلاعات این سیستمها باید یکپارچه باشد.
ارائه خدمات بهموقع
ارائه خدمات بهموقع احتمالاً مهمترین بخش اجرای یک رستوران موفق است. فنّاوری جدید در بازار وجود دارد که به شما امکان ارائه خدمات بهتر را میدهد شما میتوانید WiTop را استفاده کنید، این یک سیستم پیجینگ است که به رستورانها اجازه میدهد که زمان انتظار مشتری خود را بهطور قابلتوجهی کاهش دهند.
بیش از 20000 رستوران در سراسر جهان از Witop برای بهبود زمان انتظار مشتری استفاده میکنند.
ایجاد شرایط آسان برای ابراز نظر مشتریان
مشتریان اغلب نگرانی خود در مورد رستوران ابراز نمیدهند. بهطور که میتوان این مورد را به خجالت یا ترس از رویارویی نسبت داد. دو راه برای این امر.وجود دارد
- مشتریان بهطور ناشناس تجربیات خود را از طریق وبسایت خود ارائه دهند
- ایجاد صندوق پیشنهادها. به مشتریان خود را اطمینان دهید که نگرانیهای خود مطرح کنند و بهموقع به آنها پاسخ دهید.
مطلب وفاداری مشتری در رستوران توسط پیام خرازیان از سایت www.business.com گردآوریشده است .
انتشار مطلب با ذکر نام پیام خرازیان و آدرس سایت www.kharazian.ir بلامانع است.
.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.