اهداف کیفیت نمایندگی خودرو

اهداف کیفیت قابل اندازه‌گیری در راستای خط‌ مشی کیفیت در تمامی سطوح وبخش های سازمان مطابق استاندارد ایزو 9001 توسط مدیریت ارشد مشخص می‌شود

در مثال فوق هر یک از اهداف داری ویژگی مشخص‌شده بوده و مسئول انجام هدف و مدت‌زمان تحقق اهداف نیز مشخص‌شده است.
جهت اطلاع از برنامه دستیابی به اهداف نمایندگی خودرو، می‌توانید بر روی عنوان اهداف تعیین‌شده کلیک نمایید.
این مطلب توسط مهندس پیام خرازیان تهیه‌شده است.

اهداف کیفیت
اهداف کیفیبند مرتبط در خط مشی کیفیتمسئول انجاممدت انجام
افزایش میانگین تعداد پذیرش خودرو روزانه از 15 پذیرش به 20بند 4 خط مشی کیفیتمدیر نمایندگییکسال
افزایش تعداد فروش خودرو به میزان 20% نسبت به سال قبل بند 4 خط مشی کیفیتمدیر فروشیکسال
افزایش سرانه آموزش کارکنان از 5 به 10بند 5 خط مشی کیفیتمدیر آموزشیکسال
ارتقاء رتبه نمایندگی از 2 به 1بند 2 و 1 خط مشی کیفیتمدیر نمایندگیشش ماه
افزایش رضایتمندی مشتری از کیفیت خدمات از 80 به 85بند 3 و 4 خط مشی کیفیتمدیر CRMیکسال
افزایش رضایتمندی مشتری از فروش خودرو از 80 به 85 بند 3 و 4 خط مشی کیفیتمدیر CRMیکسال
کاهش درصد برگشتی خودرو بمیزان 10% نسبت به دوره قبلبند 4 خط مشی کیفیتمدیر نمایندگییکسال

در مثال فوق هر یک از اهداف کیفی داری ویژگی مشخص‌شده بوده و مسئول انجام هدف و مدت‌زمان تحقق اهداف نیز مشخص‌شده است.
جهت اطلاع از برنامه دستیابی به اهداف کیفی نمایندگی خودرو، می‌توانید بر روی عنوان اهداف تعیین‌شده کلیک نمایید.


این مطلب توسط مهندس پیام خرازیان تهیه‌شده است.

 

 

 

4 پاسخ
  1. رویا
    رویا می گوید

    سلام
    ممنون میشم در مورد شاخص فرایندها و ارتباطشون با اهداف کیفی توضیحاتی ارائه نمایید.
    اینکه اهداف کیفی دقیقا بر اساسا شاخص فرایندها نوشته میشوند؟

  2. پیام خرازیان
    پیام خرازیان می گوید

    اهداف کیفی بر اساس سیاست های سازمان ( خط مشی کیفیت ) و در ارتباط با بخش های سازمان و فرآیند ها تدوین می شه ، مثلا در خصوص فرآیند تولید ، شاخص درصد ضایعات و معیار پذیرش حداکثر ۵ درصد برای این شاخص در نظر گرفته می شه و هدف کاهش در صد ضایعات به میزان ۲% برای محصول x یا دستیابی به ضایعات ۳ درصدی برای محصول x در نظر گرفته بشه

  3. پیام خرازیان
    پیام خرازیان می گوید

    سلام، تدوین خط مشی سیستم مدیریت در تمامی استانداردهای مدیریتی الزام شده‌است پس هر سازمانی که بخواهد استانداردهای مدیریتی را استقرار دهد باید مدیریت ارشد خط مشی سیستم مدیریت بر اساس استاندارد مدیریتی مورد نظر خود را تدوین و به کارکنان ابلاغ نماید.

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.