ده درس کیفیت خدمات خردهفروشی
در صنعت خردهفروشی و بخصوص در فروشگاها ما شاهد یک ترکیب از کالا و خدمات هستیم که در مواقعی کیفیت ارائهشده بر کیفیت محصول تأثیر میگذارد.کیفیت خدمات خردهفروشی میتواند یک نقش راهبردی در اصول رضایتمندی مشتری ایفا کند.صنعت خردهفروشی بهسرعت در حال رشد روزافزون است و محیط حاکم بر آن بهشدت رقابتی بوده و هرروز شرکتهای مختلف در حال به دست آوردن ذهن و قلب مشتریان هستند. در دوران جهانیشدن، خردهفروشان کوچک نمیتوانند با غولهای خردهفروشی تنها در رقابت باشند درنتیجه آنها برای افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری تلاش مینمایند اما حفظ کیفیت خدمات در فروشگاه ها کار سادهای نیست و نیاز بهاندازه گیری مداوم فرایندها ، شناسایی و نظارت بر فعالیت و مدیریت زمان توسط مسئول استانداردهای کیفیت خدمات باشند. ادامه مطلب