رستوران موفق مکس برگر
رستوران مکس برگر با رویکرد نوآورانه به یکی از رستورانهای موفق تبدیلشده و بهسرعت قلمرو جغرافیایی خود را افزایش میدهد. در این مطلب ، روش کار مکس برگر و نحوه بدیل شدن وی به یک رستوران موفق آمده است.
هنگامیکه شما به سوئد فکر میکنید، چه تصاویری به ذهن میآیند؟ یک کارگردان فیلم نمادین؟ یک گروه موسیقی پاپ بسیار موفق مبلمان ارزانقیمت، ؟اکثر مردم خارج از اسکاندیناوی از این موضوع بیاطلاع هستند یکی از بهترین و سالمترین فست فود های جهان در این کشورها وجود دارد.یکی از رستورانها مکس برگر است .
چگونه مکس برگر به یک رستوران موفق در سوئد تبدیل شد
درباره مکس برگر رستوران موفق
مکس برگر، که در سال 1968 در شمال سوئد تأسیس شد، در حال حاضر به دنبال گسترش قلمرو خود فراتر از سوئد، نروژ، دانمارک و امارات متحده عربی است، و آنها برای اولین بار به لهستان و بهطور بالقوه به کشورهای دیگر در اروپا رسیدهاند. این شرکت، پیشگام در پایداری زیستمحیطی، نهتنها غذا باکیفیت بالا و تازه تولید میکند، بلکه همچنین مفهوم مشتری دیجیتالی را نیز تجربه میکند که با این کار از تعداد زیادی از رقبای بزرگ بینالمللی خودش سبقتگرفته است.
روش کار مکس برگر
در رستورانهای مکس برگر کیوسکهای بهطور استراتژیک در هر رستوران قرار دادهشده که به مشتریان اجازه میدهند غذا خود را (ازجمله انواع سسهای خاص) را انتخاب کنند و سفارش از یک رابط کاربری ایجادشده آسان، پرداخت و درنهایت در عرض چند دقیقه غذا به دست مشتری میرسد .البته اخیر رستوران اپلیکیشن ای برای تلفن همراه تهیهکرده که فرآیندهای ذکرشده در آن انجام میشود.تمام کانالهای فروش این رستوران از طریق Oracle (اراکل ) ایجادشده که علاوه بر امکان فروش محصول میتواند تمام برنامههای فروش –کنترل موجودی-منابع انسانی،گزارش دهی و تحلیل دادها را مدیریت نماید.
مزیتهای روش رستوران موفق مکس برگر
- گسترش شرکت را به کشورهای دیگر بسیار سریعتر و آسانتر میکند.
- گزارش دهی ساده و سریع دادها بهروزرسانی ؛ و کنترل منوها، قیمتها و تبلیغات.
- دادههای زمانی در طیف وسیعی از فروشها، کار، موجودی، تخفیفها، مناقصهها، شمارش مهمان – از هر مکان موردنیاز موردبررسی قرار میگیرد.
” جانی برومزاز مدیر اجرایی سال 2016 شرکت یادآور میشود:” درحالیکه شما امروز شاهد رقابت رستورانهای بزرگ مانند مکدونالد در جهان هستید،. ” “اما ما در حال حاضر ازلحاظ فنّاوری از آنها پیشی گرفتهایم.”
یک مثال از مکس برگر
هنگامیکه ماکس یک کمپین را برای یک محصول جدید مانند یک ساندویچ سبزیجات سالم راهاندازی میکند، میتواند ساعتبهساعت، روزبهروز، نحوه فروش آن را در رستوران، در سطح جغرافیایی و سطح سازمانی مشاهده کند. سپس میتواند ارزیابی کند که آیا این محصول را به منوهای استاندارد خود اضافه کند، یا شاید فقط در برخی کشورها یا مناطق خاص این کار را انجام دهد.
مکس برگر نمونه از رستوران موفق با رویکرد نوآورانه است .که توانسته با اتکا به فنّاوری روز مدیریت خلاقانه نهتنها بهترین کیفیت بلکه بهسرعت قلمرو جغرافیایی خود را گسترش داده است
واقعیت درباره مکس برگر
120 رستوران در جهان
5400 کارمند در جهان
برگشت سرمایه 220 میلیون یورو
بیشترین رضایتمندی مشتری در 12 سال
بیشترین همبرگر ترجیح دادهشده در سوئد
بهترین مزه در آزمایش
این مطلب توس مهندس پیام خرازیان گردآوریشده است.
انتشار مطلب با ذکر نام پیام خرازیان و آدرس سایت www.kharazian.ir بلامانع است
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.