اهداف کیفیت نمایندگی خودرو

اهداف کیفیت قابل اندازه‌گیری در راستای خط‌ مشی کیفیت در تمامی سطوح وبخش های سازمان مطابق استاندارد ایزو ۹۰۰۱ توسط مدیریت ارشد مشخص می‌شود

در مثال فوق هر یک از اهداف کیفیت داری ویژگی مشخص‌شده بوده و مسئول انجام هدف و مدت‌زمان تحقق اهداف نیز مشخص‌شده است.
جهت اطلاع از برنامه دستیابی به اهداف کیفیت نمایندگی خودرو، می‌توانید بر روی عنوان اهداف کیفیت تعیین‌شده کلیک نمایید.
این مطلب توسط مهندس پیام خرازیان تهیه‌شده است.

اهداف کیفیت
اهداف کیفیبند مرتبط در خط مشی کیفیتمسئول انجاممدت انجام
افزایش میانگین تعداد پذیرش خودرو روزانه از ۱۵ پذیرش به ۲۰بند ۴ خط مشی کیفیتمدیر نمایندگییکسال
افزایش تعداد فروش خودرو به میزان ۲۰% نسبت به سال قبل بند ۴ خط مشی کیفیتمدیر فروشیکسال
افزایش سرانه آموزش کارکنان از ۵ به ۱۰بند ۵ خط مشی کیفیتمدیر آموزشیکسال
ارتقاء رتبه نمایندگی از ۲ به ۱بند ۲ و ۱ خط مشی کیفیتمدیر نمایندگیشش ماه
افزایش رضایتمندی مشتری از کیفیت خدمات از ۸۰ به ۸۵بند ۳ و ۴ خط مشی کیفیتمدیر CRMیکسال
افزایش رضایتمندی مشتری از فروش خودرو از ۸۰ به ۸۵ بند ۳ و ۴ خط مشی کیفیتمدیر CRMیکسال
کاهش درصد برگشتی خودرو بمیزان ۱۰% نسبت به دوره قبلبند ۴ خط مشی کیفیتمدیر نمایندگییکسال

در مثال فوق هر یک از اهداف کیفیت داری ویژگی مشخص‌شده بوده و مسئول انجام هدف و مدت‌زمان تحقق اهداف نیز مشخص‌شده است.
جهت اطلاع از برنامه دستیابی به اهداف کیفیت نمایندگی خودرو، می‌توانید بر روی عنوان اهداف کیفیت تعیین‌شده کلیک نمایید.
این مطلب توسط مهندس پیام خرازیان تهیه‌شده است.

 

 

 

2 پاسخ
  1. رویا گفته:

    سلام
    ممنون میشم در مورد شاخص فرایندها و ارتباطشون با اهداف کیفی توضیحاتی ارائه نمایید.
    اینکه اهداف کیفی دقیقا بر اساسا شاخص فرایندها نوشته میشوند؟

  2. پیام خرازیان گفته:

    اهداف کیفی بر اساس سیاست های سازمان ( خط مشی کیفیت ) و در ارتباط با بخش های سازمان و فرآیند ها تدوین می شه ، مثلا در خصوص فرآیند تولید ، شاخص درصد ضایعات و معیار پذیرش حداکثر ۵ درصد برای این شاخص در نظر گرفته می شه و هدف کاهش در صد ضایعات به میزان ۲% برای محصول x یا دستیابی به ضایعات ۳ درصدی برای محصول x در نظر گرفته بشه

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.