مشاوره ایزو 10002
با استقرار سیستم مدیریت رسیدگی به شکایت مشتریان ایزو 10002 در سازمان شما ، سرعت پاسخ گویی به شکایت مشتریان افزایش یافته و علل شکایت بررسی و اقدامات لازم جهت برطرف سازی آن بمنظور افزایش رضایتمندی مشتریان صورت می گیرد .
تیم مشاوره ایزو ، استاندارد بین المللی ایزو را در سازمان ها و صنایع مختلف استقرار نموده و بصورت حرفه ای با استاندارد های مدیریتی و کاربرد آن در صنایع مختلف آشنا می باشد . شما با استفاده از خدمات مشاوره ایزو 10002 ، از تیم مشاور ایزو می توانید در کمترین زمان سیستم مدیریت رسیدگی به شکایت مشتری را متناسب با سازمان خود را استقرار نموده و گواهینامه ایزو 10002 را اخذ نمایید.
تیم مشاوره ایزو ( مهندس پیام خرازیان ) خدمات مشاوره ایزو 10002 را در محل سازمان ها تا دریافت گواهینامه ایزو 10002 ارائه می نماید .مهمترین قدم های مشاوره ISO 10002 بشرح زیر می باشد :
- شناخت وضعیت موجود سازمان
- برگزاری دوره آموزش ایزو
- مستندسازی سیستم مدیریت ایزو 10002
- نظارت بر اجرای سیستم مدیریت رسیدگی به شکایت مشتری ایزو 10002
- ممیزی خارجی سیستم مدیریت رسیدگی شکایت مشتری ، ایزو 10002
سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 ، سیستم مدیریت پایه در اکثر سیستم های مدیریتی بوده و در صورتی که در سازمان شما سیستم مدیریت ایزو 9001 استقرار یافته باشد استقرار و پیاده سازی ایزو 10002 بسیار اثربخش تر می باشد .
استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو 10002 مزایای زیر را برای سازمان ها می تواند داشته باشد :
- افزایش رضایتمندی مشتریان
- بررسی روندها و علل شکایت
- کاهش مدت زمان رسیدگی به شکایت مشتری
جهت ثبت درخواست مشاوره ایزو 10002 – سیستم مدیریت رسیدگی به شکایت مشتری با شماره تلفن زیر تماس بگیرید یا درخواست مشاوره ایزو 10002 را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایید .
09123386349 info [at ] kharazian.ir